Bijdragen: Niek Pronk

< Terug naar Niek Pronk
  • Item

ITEM TESTNOVNOV

  • Item

hoppppa

yep

  • Evenement

Kennis-maak tafel

Ik vraag me af hoe musework een ideaal instrument kan worden in het onderzoek en hoe het merk musework het ultieme kanaal kan worden voor muzisch onderzoek.

  • Artikel

Indruk 26 maart en 9 april

Niek Pronk

Er lijkt iets te veranderen..

  • Artikel

Wacht hoe doe ik het eigenlijk?

Niek Pronk

'Constructief', 'positief' gesproken en gewerkt met Peter Rombouts en Christian Boel (studieleider Muziekdocent en Master 3.0)

  • Artikel

Goed werk expeditie (Goed HKU werk)

Niek Pronk

Ik werkte met Marinda Verhoeven Directeur HKU Design en Peter Rombouts aan het vormgeven van de werkplaats Goed HKU Werk en onze rollen in de goed werk expeditie.

  • Artikel

Ontmoeting van Studio 118

Niek Pronk

Sporen en tekens achterlaten en het bouwen van een verzameling.

  • Artikel

Maken zet in beweging

Niek Pronk

Een optimistisch pleidooi voor onderzoeken door te maken.

  • Reflectie

reactie van Paul van Overhagen

'Wat bijzonder om de week zo te starten. Wie doet dat nou. Heb nu al zoveel meegemaakt. Heel rijk.'

  • Reflectie

bespreken in groepjes van drie

We bespraken de tekst in groepjes van drie.

  • Artikel

radio maken

Niek Pronk

Wat gebeurt er als ik na een gesprek iemand vraag om een inzicht, zin of gedachte dat ontstond in het gesprek laat in spreken op een recorder?

  • Reflectie

Citaat 'de Ambachtsman' - Sennett

Dit zijn de pagina's die het meest tot me spraken uit het boek van RIchard Sennett.

  • Reflectie

Gesprek Jelmer Soes

Ik sprak Jelmer Soes, tutor en docent van de schrijversopleiding van Theater HKU en docent aan ROC midden NL, over musework en de taal die daar plek vindt. Ik begon met een…

  • Reflectie

Gesprek Jelmer Soes

Ik sprak Jelmer Soes, tutor en docent van de schrijversopleiding van Theater HKU en docent aan ROC midden NL, over musework en de taal die daar plek vindt. Ik begon met een…

  • Reflectie

kennis-maken feb

Terugkoppeling zoals gestuurd naar kennis-maak tafel

  • Reflectie

Reflectie op het maken van het Cahier

Het proces van deze publicatie was erg bijzonder. In gesprek met Suzan en Mieke waren we aan het discussiëren over het onderwerp van de tekst en hoe dit onderwerp tot leven moest…

  • Reflectie

Eerste bijeenkomst Kennis-maken

op 15 jan '19 was de eerste adviestafel die ik organiseerde in het kader van kennis-maken en het onderzoeksplatform musework.

  • Reflectie

Atelier K&E

Met Nicoline Mulder en een aantal K&E studenten bevond ik mij in een 'atelier'...

  • Evenement

Reis Kennis-maken

Ontmoetingen in HKU met als doel meer inzicht te krijgen over dynamiek tussen onderzoek en onderwijs.

  • Reflectie

Lenno Verhoog - levend spel

Op 28 november sprak ik met Lenno Verhoog, studieleider van IMT. Kennis vanuit interactieve media, digitale media als aanvulling op kenniskring rondom kennis-maken/musework.

  • Evenement

Leerdag ROC 'Wat heb ik nou toch mee-gemaakt?'

De meest recente activiteit was de sessie ‘Wat heb ik nou toch heb mee-gemaakt?!’ op een ROC-brede Leerdag (6 november). Daar hebben 60 docenten antwoord gegeven op de vraag:…

  • Evenement

Docent als maker ontwerp!

Warner Boer (ROC MN), Niek Pronk en ontwerper Willem Verweyen maakten van de resultaten van het gesprek nieuwe 'wendingen' kaartjes en een hand-out die kan worden ingezet tijdens…

  • Evenement

Cahier Lectorale rede

ism Mieke Moor gaan Niek Pronk en Suzan van Dieren van het CvoI aan de slag om de lectorale rede van Bart van Rosmalen te publiceren. Er wordt gestreeft om wat de tekst oproept…

  • Reflectie

Wat is de context?

Uitnodiging Alumnidag 2018 UvH Net als de vorige editie zetten we in op weer zo’n schitterende middag voor ons alumnigezelschap. We trappen af met een kleine voordracht van een…

  • Reflectie

De twee driehoeken

Bart spreekt vaak over een driehoek en nu bracht Daan ook een driehoek aan. Om te onderzoeken in hoeverre deze driehoeken zich tot elkaar verhouden heb ik deze afbeelding gemaakt.

  • Reflectie

Videoverslag 'Toekomst Creëren'