Onderzoekers: werkplaats 20/21

< Terug naar werkplaats 20/21
  • Person

Eveline Baar

Centraal in ons Musework-traject staat het ontwerpen van een ToekomstGilde, waarin we het politie-vakmanschap van de toekomst verkennen. Vakmanschap waarmee we complexe…

  • Person

Pieter Baay

  • Person

Ilse Speelman

"Mensgerichter onderwijs"? Ergens zo duidelijk vanuit een persoonlijk verlangen, wordt het ook ingewikkeld en vaag wanneer je me vraagt wat het betekent om mensgerichter te zijn…

  • Person

Daan Andriessen

Lector Onderzoekend Vermogen aan de Hogeschool Utrecht. Ik ben altijd op zoek naar vormen van onderzoek waarmee we in de praktijk verschil kunnen maken. Daarom heb ik ook samen…

  • Person

Rob van der Poel

  • Person

Marjolijn Zwakman

Ik ben performance kunstenaar met opleidingen aan Maastricht (theatraal performen) een master Sandberg/Rietveld autonome beeldende kunst en een master muziektheater Conservatorium…

  • Person

Idwer Doosje

Wat doen onderwijsvernieuwers zodat hun vernieuwing verder reikt dan hun eigen project of lokaal, en dat dit ook breder wordt gedragen en geïmplementeerd? Deze vraag over de…

  • Person

Rob van der Poel

Praktijk-opgave Ik ben verbonden aan stichting NIVOZ dat leraren en schoolleiders sterkt bij de uitvoering van hun pedagogische opdracht. Ik ben verantwoordelijk voor communicatie

  • Person

Annemiek Vera

Beeldende kunst, systemisch werk, Return - to - Sender / Return - to - Center De afgelopen jaren heb ik mij binnen het lectoraat ontwikkelt in het inzetten van systemisch werk…

  • Person

Hanke Drop

De Werkplaats Muzisch Onderzoek: een warm bad met negen muzen, over de 40 muzische onderzoekers en tenminste 67 bronnen om in te stappen.

  • Person

Anouk Saleming

Hoe kan het gebruik van muzische taal bijdragen aan het gesprek over wat ons drijft in ons werk?

  • Person

Heleen Bouwmans

eigenaar HB Social Design, vormgever van vernieuwing, expeditieleider in en om onderwijs Als social designer wil ik impact maken met wat ik doe. Een punt maken en zo een…

  • Person

Suzan van Dieren

Hoe kan ik mijn kennis en ‘kunnis’ als maker, als musicus, meenemen en inzetten in mijn interim & advieswerk in andere, niet-muzikale contexten? En wat brengt dat daar? Dit is…

  • Person

Iris Heuvelink

Hoe kunnen we met creatief denken vastgelopen processen weer in beweging krijgen? Wat gebeurt er in de chemie tussen mensen? Hoe kan ik als organisator hier een positieve invloed…

  • Person

Melanie Kandelaars

Mijn naam is Melanie en ik ben docent bij HKU Media en de master Crossover Creativity. In deze onderzoekswerkplaats wil ik onderzoek doen door beeldend werk te maken. Geen…

  • Person

Bart van Rosmalen

Mijn onderzoeksthema is Muzische Professionalisering. Daarover schreef ik bij de Universiteit voor Humanistiek een proefschrift dat ik op 6 januari 2016 heb verdedigd. Mijn…

  • Person

Peter Rombouts

Medevormgever en onderzoeker in de Werkplaats Muzisch Onderzoek en de Learning Community 'Connected Making' | Onderdeel van het team van het centrum Leven Lang Leren en…

  • Person

Willemijn van Woerkum

  • Person

Martha Talma